Selçuk Balcı Drelerde Taş Olsam Şarkı Sözü - Sözleri

Derelerde Taş Olsam Gözlerinde Yaş Olsam Şarkı Sözleri,Derelerde Taş Olsam Gözlerinde Yaş Olsam Şarkı Sözü,Derelerde Taş Olsam Gözlerinde Yaş Olsam Şarkısını Dinle,Derelerde Taş Olsam Gözlerinde Yaş Olsam İzle,

selçuk balcı beklesin beni yarim sözleri - şarkı sözü

derelerde taş olsam

gözlerinde yaş olsam

sevdaluk kervanına

ben da arkadaş olsam olsam

deli bir sevda yüreklerine dolsam

sevsan sende beni

ben sana eser olsam

derelerde taş olsam

gözlerinde yaş olsam

sevdaluk kervanına

ben da arkadaş olsam

olsam deli bir sevda yüreklerine dolsam

sevsan sende

beni hey gidi kaçkar dağı

beklesin beni yarim

başkasına bakmasun

akmasun dağın kari

eriyip de akmasun

bu sevdamın derdi yüreğimi yakmasun

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Blogger tarafından desteklenmektedir.