efecan güneydoğu familia sözleri

efecan güneydoğu familia sözleri,efecan güneydoğu familia sözü


Efecan Yalan Yalan Şarkı Sözü



18 Yaşımda Hayat Yüklendi Üstüme

Görüntüler Sisli Oldu Perdeler İndi Gözlere

Yağmur Değildi Lan İşte Gözümü Yaşartan

Damla Damla Yaşlarımdı Gözlerim Karartan

Bir İhtimal Diyerekten Son Kez Sarıldım Sana

Bu Kez Daha Sıcaktın Sen Benim Kollarımda

Bu Kez Daha Sıkı Sıkı Sarılmıştın Bana

Ama Yine Ayrılıklar Çıktı Karşımıza

Hayatımız Belli İşte Keşkelerden İbaret

Keşkeler Olmasaydı Lan Ne Olurdu Tahmin Et

Gülümüsemezdi Hiçbir Yüz Verilmezdi Tekbir Söz

Tutulmazdı Narin El Atılmazdı Hiç Temel

Şimdi Etkilemiyor Beni Hiçbir Madde

Psikolojik Bir Etki Yerlişmiş Benliğime

Öfkeyle Kalkan Zararla Otururmuş Sevgilim

Kalkmak Nasip Olmadı Galiba Ben Yenildim

Kemirdi Herbir Canlı Beynimin İçini

Akıl Kalmayan Beyinde Kalır Mı Bir Sevgi

Söyle Haydi Söyle Sevgili

Ben Neden Yaşamadım Ki Bu Hayatın Zevkini

Ölümdü Birtek Bizi Herzaman Korkutan

Yaşamaya Meyilliydik Çekseydik Bile Duman

Of Be Yalan Dolan Herşey Olmuş Fragman

Mutlu Oluyormuş Anam Kaçıp Gidip Yol Alan

Şimdi Sokaklarda Yalnız Mahsum Rolu Oynayan

Küçük Bir Çocuk Gibi Anne Diye Zırlayan

Ben Anne Demiyom Babam Yok Mu Beni Anlayan

Aşk Acısı Çekiyorum Aşığım Duyun Lan

Yalan Çıktı Küçükken Anlatılan Masallar

Yalanmış Meğerse Lan Vurulmaz Bütün Kurallar


Palyaço Bile Yalanmış İş Gereği Gülermiş

İşi Bittikten Sonrada Gözyaşını Silermiş

Benim Gözyaşlarım Nolcak Kim Silecek Gözleri

Aman Sakın Utanmasın Şiirin Elleri

Yalancı Dolandırıcı İnsanların Elleri

Sakın Dokunmayın Ulan Kirletmeyin Tenimi

Şimdi Bende Çekiliyorum Sessiz Olan Köşeme

Sensizlik Acı Versede Tutacağım İçimde

Söylemek Yok Kimseye Elveda Gecelere

Yalan Dünyada Yaşamak Fayda Eder Mi Kimine



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Blogger tarafından desteklenmektedir.