Canfeza Yeşil Sarmaşık Dinle İndir

canfeza yeşil sarmaşık,canfeza yeşil sarmaşık sözü,canfeza yeşil sarmaşık sözleri,canfeza yeşil sarmaşık şarkısı,canfeza yeşil sarmaşık şarkı sözü,canfeza yeşil sarmaşık albümü,canfeza yeşil sarmaşık albümü dinle,canfeza yeşil sarmaşık albüm,







Canfeza Şarkı Sözü - Sözleri


Burnumun Direklerinde Asılı Kokun..

Beynimde Aynı Direklerde Asılı Bir Cesedin Şoku..

Sen Varsan Ben Yokum, Ben Varkende Sen Yoktun

Aynı Cehennemde Kaynıyoruz Fokur Fokur..



Tam Değilim En Tam Halim Anca Yarım..

Gözlerim Işıkta Yeşil Karanlıkda Kan Çanağı..

Birazcık Yanında Olan Herkimse Canından Çok Sever Seni..

Yastığımla Hala Arkadaşmı Bal Yanağın..



Sana Serilir Gönlün Tek Renkli Narin Halısı..

Seni Sadece İnsan Değil Cümle Alem Tanısın..

Yağmurun Gözünden Seli Gözlerimden Seni

Özleminden Beri Anlatırım Aklın, Aklı Karışır..



En Uzun Süren Ömre Denktir Ömrümün 1 Karışı..

Afitap Cafitap Güneştir Seni Gördüğü Günden Beri Sarışın..

1 Ay Kaldı Sana Rekabet Edebilecek Güçte..

1 Ay Kaldı Tutulmana Oda Büyüklüğüne Alışır..



20 Dilde Seviyorum Seni, 80 Bir İlde.

80 Bin Çeşit Bitkinin 80 Bininde..

Kendi Kafama Sıktığım Gümüş Bi Kurşun Varlığın..

Ne Olur O Karanlıktan Yanıma Seksen Birinde..



Beyaz Bir Güvercinin Özğürlüğe Cilve Taklaları..

İçimi Göremediğindendir Seni İçimde Saklamadım..

Mümkün Değil Anlatamam Gücüm Yetmez Bir Anlasan

Terse Döner Hayatına Yön Veren Tüm Çarkaları..



Makamlar Kalıcı Değildir Kim Sahiplendi Bi Koltuğu..

Elimde Bir Sen Tutuyorum Taş Kalbinden Yonttuğum..

Karşıma Koydum Gözlerimi Kaçırmadan İzliyorum..

Rabbimin Lütfudur Bana Yokluğunun Bolluğu..

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Blogger tarafından desteklenmektedir.