Sözleri Ayva Çiçek Açmış Yaz Mı Gelecek Türküsü Sözleri

Ayva Çiçek Açmış Yaz Mı Gelecek dinle,Ayva Çiçek Açmış Yaz Mı Gelecek türküsünün sözleri,Ayva Çiçek Açmış Yaz Mı Gelecek şarkı sözleri,Ayva Çiçek Açmış Yaz Mı Gelecek parçasının sözleri Ayva Çiçek Açmış Yaz Mı Gelecek - Halk Türküsü - Şarkı sözü ve sözleri Ayva Çiçek Açmış Yaz Mı Gelecek - Halk Türküsü Ayva çiçek açmış yaz mı gelecek Gönül bu sevdadan vaz mı geçecek Bana ettiklerin az mı gelecek Yandım Allah yandım yandırma beni Derin uykulardan kaldırma beni Seviyorum diyerek kandırma beni Ayaş yollarından aştım da geldim Boyunu boyuma ölçtüm de geldim Güzeller içinden seçtim de geldim Yandım Allah yandım yandırma beni Derin uykulardan kaldırma beni Seviyorum diyerek kandırma beni Ayaş yollarında kervanım mı var Beni öldürmeye fermanın mı var Ağlamaya sızlamaya dermanım mı var Yandım Allah yandım yandırma beni Derin uykulardan kaldırma beni Seviyorum diyerek kandırma beni

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Blogger tarafından desteklenmektedir.