Aşık Veysel Uzun İnce Bir Yoldayım Türküsünün Sözleri

aşık veysal uzun ince bir yoldayım,aşık veysal uzun ince bir yoldayım türküsü,aşık veysal uzun ince bir yoldayım sözleri,aşık veysal uzun ince bir yoldayım bestesi,aşık veysal uzun ince bir yoldayım yeni,uzun ince bir yoldayım şarkısının sözleri,veysel şatıroğlu türkülerinin sözleri Sivas/Şarkışla-Aşık Veysel Şatıroğlu-TRT Uzun İnce Bir Yoldayım Gidiyorum Gündüz Gece Bilmiyorum Ne Haldeyim Gidiyorum Gündüz Gece Dünyaya Geldiğim Anda Yürüdüm Aynı Zamanda İki Kapılı Bir Handa Gidiyorum Gündüz Gece Uykuda Dahi Yürüyom Kalmaya Sebep Arıyom Gidenleri Hep Görüyom Gidiyorum Gündüz Gece Kırk Dokuz Yıl Bu Yollarda Ovada Dağda Çöllerde Düşmüşüm Gurbet Ellerde Gidiyorum Gündüz Gece Düşünülürse Derince Uzak Görünür Görünce Bir Yol Dakka Miktarınca Gidiyorum Gündüz Gece Şaşar Veysel İş Bu Hale Kah Ağlaya Kahi Güle Yetişmek İçin Menzile Gidiyorum Gündüz Gece

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Blogger tarafından desteklenmektedir.