Arka Sıradakiler 1 Mayıs Pazar Çalan Şarkıyı Dinle Zehra Kal Dedim

zehra kal dedim dinle,arka sıradakiler zehra dinle,arka sıradakilerdeki zehranın söylediği şarkını n adı ne,arka sıradakiler zehra 1 mayıs dinle,arka sıradakiler zehra pazar gecesi söylediği şarkıyı dinle,arka sıradakiler zehranın söylediği müziği indir dinle,arka sıradakiler zehra dinlesene,zehra arka sıradakiler dinle,zehra arka sıralar pazar günü çalan şarkıyı dinle,zehra arka sıradakiler kal dedim dinle,





Arka Sırdakiler Zehra - Kal Dedim Şarkı Sözü

Doldu Gözlerim Sevişimi Özledim
Gel Artık Nefes Alsın Tenim
Bıraktığın Eşyalar Unutuğun Hayat
Tüm Yalnızlığıyla Benim..
Gel Demeni, O Masum içten
Bakışlarını Özledim tutelimi
Kal Dedim Kalmadın Benimle
Bu Gece Git Dedin Artık Beni Sevme
Sar Dedim Sarmadın Yine Ooo
Unut Dedin Artık Beni Düşünme..

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Blogger tarafından desteklenmektedir.