Arif Susam Geri Gelme İstememki Dinle - Disko Kralı İndir

arif susam geri gelme istememki dinle,arif susam geri gelme istememki,arif susam geri gelme istememki şarkısını dinlearif susam geri gelme istememki söylediği şarkı dinle,arif susam geri gelme istememki disko kralı dinle,arif susam geri gelme istememki disko kralında çalan şarkısını dinle,arif susam geri gelme istememki  mp3 dinle,arif susam geri gelme istememki indir,arif susam geri gelme istememki full dinle,arif susam geri gelme istememki klip izle


Arif Susam - Emi Şarkı Sözü 

Sende sev ama sevilme
Aşk acısı çek ben gibi
Çok özle ama kavuşma
Kavuşamadığım gibi

Seninde yüreğin yansın
Başka ellerde mum gibi
Çaresizlik ayrılmasın
Kapından köle gibi

Seninde kalbini çalsın
Başkaları mal gibi
Sevdam yüreğinde kalsın
Gizli bir günah gibi

Geri dönme istememki
Ben eski ben değilimki
Hayat öyle bir oyunki
Ne rolü var ne sahnesi

Sende mutlu olma emi
Sende sev sevilme emi

Aşkta hep aşkla yanıldım
Sevdim hiç sevmemiş gibi
Sen kırdın ben tamir ettim
Sanki ustaymışım gibi

Kimse üstüne almasın
Bu sözlerim sevgiliye
O öyle bir sevgilidir
Ettiğini iyi bilir

Ahlarım beddua değil
Anlaşılabilmek için
Sevmek sevilmek öyle zor
Birine alışan için

Geri gelme istememki
Ben eski ben değilimki
Hayat öyle bir oyunki
Ne rolü var ne sahnesi

Sende mutlu olma emi
Sende sev sevilme emi

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Blogger tarafından desteklenmektedir.