Songül Karlı 2012 Son Çıkan Albümünü Dinle

Songül Karlı,Songül Karlı su gibi,Songül Karlı şarkılarını dinle,Songül Karlı son çıkan albümünü dinle,Songül Karlı albüm şarkılarını dinle,Songül Karlı en son şarkılarının hepsini dinle,Songül Karlı full albüm dinle,Songül Karlı en son şarkılarını mp3 dinle,Songül Karlı en yeni bestesini dinle Songül Karlı Az Bana Gönder şarkı sözü Nazana ermeden bahara ömrüm Bir muhabbetname yaz bana gönder Hicrine yanmıştır dayanmaz gönlüm Sitemli sözleri az bana gönder x 2 Ben sana aşığım ey peri, ruhsar Muhabbet sırrına ermesin yadılar Sakla mektubunu yaz bana gönder Sitemli sözleri az bana gönder Az bana, az bana, az bana gönder Sitemli sözleri yaz bana gönder Hicrine yanmıştır dayanmaz gönlüm Sitemli sözleri az bana gönder Şu bana ettiğin cevrine nazır Hep sana yaptığım arzun nazır Hatrına gelince yaz bazı bazı Ağla gözyaşı az bana gönder x 2 Ben sana aşığım ey peri, ruhsar Muhabbet sırrına ermesin yadılar Sakla mektubunu yaz bana gönder Sitemli sözleri az bana gönder Az bana, az bana, az bana gönder Sitemli sözleri yaz bana gönder Hicrine yanmıştır dayanmaz gönlüm Ağla gözyaşını az bana gönder Az bana, az bana, az bana gönder Sitemli sözleri yaz bana gönder Hicrine yanmıştır dayanmaz gönlüm Ağla gözyaşını az bana gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Blogger tarafından desteklenmektedir.