Ceylan Nesine Yandim Bilmem Dinle

Ceylan Nesine Yandim Bilmem,Ceylan Nesine Yandim Bilmem dinle,Ceylan Nesine Yandim Bilmem şarkısını dinle,Ceylan Nesine Yandim Bilmem parçasını dinle,Ceylan Nesine Yandim Bilmem klibini izle,Ceylan Nesine Yandim Bilmem şarkı sözleri,Ceylan Nesine Yandim Bilmem müziğini dinle


Yanakları allıdır
Dudakları ballıdır
Yanakları allıdır
Dudakları ballıdır
Gözleri belalıdır
Böyle bir yari sevdim
Gözleri belalıdır
Böyle bir yari sevdim

Nesine yandım bilmem
Nesine kandım bilmem
Nasıl aldandım bilmem
Böyle bir yari sevdim

Nesine yandım bilmem
Nesine kandım bilmem
Nasıl aldandım bilmem
Böyle bir zalim sevdim

Anlatmakla olmuyor
Gönül başka sevmiyor
Anlatmakla olmuyor
Gönlüm başka sevmiyor
Yüzü bir gün gülmüyor
Böyle bir yari sevdim
Yüzü bir gün gülümyor
Böyle bir yari sevdim

Nesine yandım bilmem
Nesine kandım bilmem
Nasıl aldandım bilmem
Böyle bir zalim sevdim

Nesine yandım bilmem
Nesine kandım bilmem
Nasıl aldandım bilmem
Böyle bir yari sevdim

Sözüne inanmışım
Kalbimden bağlanmışım
Sözüne inanmışım
Kalbimden bağlanmışım
Yüreğimden yanmışım
Böyle bir yari sevdim
Yüreğimden yanmışım
Böyle bir zalim sevdim

Nesine yandım bilmem
Nesine kandım bilmem
Nasıl aldandım bilmem
Böyle bir yari sevdim

Nesine yandım bilmem
Nesine kandım bilmem
Nasıl aldandım bilmem
Böyle bir yari sevdim

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Blogger tarafından desteklenmektedir.