İbrahim Tatlıses Anlatamadım Facebook Video İzle



Uğradığı saldırı sonucunda yoğun bakıma kaldırılıp, uzun bir tedavi sürecine giren İbrahim Tatlıses hızla iyileşmeye devam ediyor.



Hasta yatağında şarkı sözü bile yazan İbrahim tatlıses albüm hazırlıklarına başladı bile. Yılbaşından önce albümünü çıkartmayı planlayan İbrahim Tatlıses ”Anlatamadım” adlı şarkıyı hasta yatağında besteledi.



Bir çok ünlü sanatçının menajerliğini yapan Poll Production’un sahibi Polat Yağcı, tüm prodüktörleri atlatarak, İbrahim Tatlıses ile albüm için el sıkıştı.



İbrahim Tatlıses, hayata müzikle tutunmaya devam ediyor. Hasta yatağında bestelediği “Anlatamadım” isimli şarkısı için albüm hazırlığına giren İmparator İbrahim Tatlıses’in albümü Poll Production’dan çıkacak.





İbrahim Tatlıses Anlatamadım,İbrahim Tatlıses Anlatamadım Dinle,İbrahim Tatlıses Anlatamadım Sözü,İbrahim Tatlıses Anlatamadım Video,İbrahim Tatlıses Anlatamadım Facebook,İbrahim Tatlıses Anlatamadım Youtube,İbrahim Tatlıses Anlatamadım İzlesene,İbrahim Tatlıses Anlatamadım İndir,İbrahim Tatlıses Anlatamadım Mp3 İndir,İbrahim Tatlıses Anlatamadım İzle,

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Blogger tarafından desteklenmektedir.