Ankaranın Yolları Büklüm Büklüm Yolları Sözleri

Ankaranın Yolları Büklüm Büklüm Yolları Sözleri,Ankaranın Yolları Büklüm Büklüm Yolları Şarkı Sözü,Ankaranın Yolları Büklüm Büklüm Sözü,




İp Attım Ucu Kaldıda

Darazda Gücü Kaldı

Ben Sevdim Eller Aldı

İçimde Acı Kaldı

Ben Sevdim Eller Aldıda

İçimde Acı Kaldı

Ankaranın Bağlarıda

Büklüm Büklüm Yolları

Ne Zaman Sarhoş Oldunda

Kaldıramıyon Kolları

Anmayı Yüke Koydunda

Ağzını Büke Koydum

Aldın Yari Elimden

Boynumu Büke Koydun

Ankaranın Bağlarıda

Büklüm Büklüm Yolları

Ne Zaman Sarhoş Oldunda

Kaldıramıyon Kolları
onlinesarkidinle.blogspot.com

Astarda Urganım Varda

Yün Basma Yorganım Var

O Yar Senin Derlerse

On Koyun Kurbanın Var

O Yar Benim Derlerse

On koyun Kurbanın Var

Ankaranın Bağlarıda

Büklüm Büklüm Yolları

Ne Zaman Sarhoş Oldun

Kaldıramıyon Kolları



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Blogger tarafından desteklenmektedir.