Nuri Dizisi Murat Dalkılıç Çatlat Dinle İzle 15 Mayıs

nuri dizisi murat dalkılıç,nuri dizisi murat dalkılıç dinle,nuri dizisi murat dalkılıç çatlat dinle,nuri dizisi murat dalkılıç çat çat çatlat dinle,izlesene,2011 dinle,15 mayıs pazar izle dinle,nuri dizisi murat dalkılıç youtube izle,nuri dizisi murat dalkılıç çatlat şarkısını dinle,nuri dizisi murat dalkılıcın söylediği şarkının adı ne dinle,


Murat Dalkılıç Çatlat Şarkı Sözü - Sözleri

Zor gidemezsin hiç bir yere
Zor kaçamazsın
Al kolaysa al seni benden
Bak yapamazsın kalbim seninle

Çatlat yeni hazine buldum
Seni sıkı sıkı saracağım
Beni oynat yüreğime ahdım var
Seni bana yapacağım

Kimine göre yazılı kanun gibi aşk
Ezip de kalbimi mahvetme
Anan da hatalı
Bu güzelliği doğurup da sokaklara gönderme

Çatlat yeni hazine buldum
Seni sıkı sıkı saracağım
Beni oynat yüreğime ahdım var
Seni bana yapacağım

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Blogger tarafından desteklenmektedir.