20 Mayıs Adını Feriha Koydum Sormadan Bulamadım Belkide Ben Yolumu Kaybettim Dinle İzle

deniz seki suya hasretim,deniz seki suya hasretim dinle,20 mayıs son bölüm,20 Mayıs Adını Feriha Koydum Sormadan Bulamadım Belkide Ben Yolumu Kaybettim Dinle İzle,20 Mayıs Adını Feriha Koydum Sormadan Bulamadım Belkide Ben Yolumu Kaybettim,20 Mayıs Adını Feriha Koydum, 20 Mayıs Adını Feriha Koydum Son Bölüm Şarkısını Dinle,20 Mayıs Adını Feriha Koydum Sormadan Bulamadım Dinle,




Deniz Seki Suya Hapsettim Şarkı Sözü

ne aşklar nede itiraflar
ne adres ne boş sokaklar
sormadan bulamadım
belkide ben yolumu kaybettim
okusamda söyleyemem adını
çünkü ben seni suya hapsettim
ezberledim ben okuya okuya
bir türlü sana öğretemedim
geceler boyu dizlerinin dibinde
uykum kaçsa bile uyanamadım
sormadan bulamadım
belkide ben yolumu kaybettim
okusamda söyleyemem adını
çünkü ben seni suya hapsettim
ne kuşlar nede aşklar
görmeden geçirdiğim o sabahlar
aşk diye diye kendim bile bile
vazgeçtim derken yolu kaybettim
ağlasamda söyleyemem derdimi
çünkü ben seni suya hapsettim
ezberledim ben okuya okuya
bir türlü sana öğretemedim
geceler boyu dizlerinin dibinde
uykum kaçsa bile uyanamadım

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Blogger tarafından desteklenmektedir.